IMG-LOGO
Препорачано од
gifing logo

Која хроно програма
најмногу ти одговара

Хроно исхрана без свинско месо

Преку овој начин на исхрана ќе добиете три соодветно избалансирани оброци кои ќе ги задоволат дневните енергетски потреби. Ќе добиете одличен здравствен бенефит во однос на намалување на вредностите на покачен шеќер во крвта, покачени вредности на холестерол и триглицериди а како резултат на овој начин на исхрана ќе се постигне и намалување на телесната тежина и враќање на свежината и енергијата на организмот. Доколку сте заинтересирани за пробен период од 5 работни денови со цел да видите како храната би влијаела на  вашиот организам ќе ве замолиме да не исконтактирате.

Веганска исхрана

Веганското мени подготвено од посебно одбрани намирници наменето за оние чиј животен стил е Веганската исхрана. Оброците се приготвени од намирници исклучиво од растително потекло, каде се исклучени сите млечни производи и сите видови на риба. Содржи вкупно 66 оброци или за период од 22 работни денови, каде се опфатени сите три главни оброци во текот на денот.Доколку сте заинтересирани за пробен период од 5 работни денови со цел да видите како храната би влијаела на  вашиот организам ќе ве замолиме да не исконтактирате.

Вегетаријанска исхрана

Хроно програмата е погодна и за оние што водат вегетаријански начин на исхрана. Постојат периоди кога на нашиот организам му е потребно т.н прочистување од исхраната од животинско потекло.За таа цел се препорачува хроно исхраната за вегетаријанци, која изобилува со свежи, не многу термички обработени намирници ,богати со  витамини, протеини,диетални влакна кои на организамот му овозможуваат прочистување, енергија и свежина. Доколку сте заинтересирани за пробен период од 5 работни денови со цел да видите како храната би влијаела на  вашиот организам ќе ве замолиме да не исконтактирате.

Хроно исхрана- рестриктивен период

Рестриктивниот период е почетната фаза во хроно исхраната, во која телото се чисти од токсини, се ослободува од вишокот на вода, се воведуваат редовни дневни оброци и е препорачано да трае најмалку 28 дена. Главниот постулат на хроно исхраната а тоа е временскиот распоред на оброците во овој период е од особено значење. Нормализирање на киселоста на организмот и внесот на намирници со понизок гликемиски индекс претставуваат база во хроно исхраната и првите резултати од овој процес се видливи токму во овој период на рестрикција. Доколку сте заинтересирани за пробен период од 5 работни денови со цел да видите како храната би влијаела на  вашиот организам ќе ве замолиме да не исконтактирате.

Регуларна хроно исхрана

Нашиот организам може да има придобивки од исхраната само ако правилните намирници ги внесуваме во вистинскиот период во текот на денот. Прескокнувањето на оброците, нивна замена или внесување на намирници кои немаат соодветна нутритивна вредност, доведува до негативен баланс во организамот. Секој оброк има свое значење па поради тоа ниеден од нив не треба да биде заменет или изоставен.
 Според хроно програмата на Др Ана Гифинг, ви се овозможува внес на правилно и нутритивно избалансирани оброци, кои имаат точно определено време на консумирање. Доколку сте заинтересирани за пробен период од 5 работни денови со цел да видите како храната би влијаела на  вашиот организам ќе ве замолиме да не исконтактирате.